پیکسل چیست ؟

 

پیکسل یک دایره کوچیک پلاستیکی یا فلزی است که میتونیم اون رو به عنوان یک نماد در نظر بگیریم . با پیکسل عکسی که دوستش دارید جلوی چشمتونه و با دیدنش خوشحال میشید . مثل بازی مورد علاقتون ، فوتبالیست ، بازیگر ، نویسنده و حتی خواهرزاده ی کوچولوتون .

 

همچنین برای بیان ایده یا عقیدتون تو یه عکس یا جمله کوچیک . حتی میتونید با قرار دادن یک پیکسل خنده دار روی کیفتون لبخند رو به کسانی که شما رو می بینن هدیه بدید و باعث شادی بقیه بشید.

 

پیکسل یکی از بهترین و به صرفه ترین تبلیغات ها برای شرکت ها ، کارگاه ها ، برندها ، کمپین ها ، همایش ها و نمایشگاه ها نیز محسوب میشه . با کمترین هزینه میتونید نماد شرکتتون رو به سینه ی مشتری ها و طرفداراتون بکوبید و به مشتریاتون نیز حس دلپذیر داشتن برند خودتون رو بچشونید . پس :

کاربردهای پیکسل :

 

1- تبلیغات شرکت و کسب و کارها

 

2- بیان ایده و عقیده به دیگران

 

3- بیان عضویت در گروه ها یا کمپین ها

 

4- بهترین هدیه به دوستان

 

5- قاب عکس کوچکی از عزیزانتان

انواع پیکسل ها :

 

1- سوزنی : این مدل قابل استفاده بر روی لباس ، کیف ، کفش و هر سطحی که قابلیت چفت شدن با سوزن رو داشته باشه می باشد.

 

2- آهنربایی : از این مدل بر روی تمام سطوح آهنی میشه استفاده کرد که بهترین استفاده بر روی درب یخچال است.

 

3- جاسوئیچی : شما میتونید به جای داشتن یک جاسوئیچی ساده ، عکس مورد علاقه خودتون رو بر روی جاسوئیچی داشته و کاملا متفاوت باشید.

 

محصولات "پیکسلستان" علاوه بر این که از جنس گلاسه هستند و طرح های خاص تری را شامل می شوند موضوعات مختلفی را دربر می گیرند و افراد با هر نوع سلیقه ای می توانند محصولات مورد علاقه ی خود را پیدا کنند.

جای تعجب نیست ، این خدمات متفاوت به دلیل رضایت مشتری و در نتیجه جذب مشتری بیشتر است.

مطمئنا با اولین همکاری و مشاهده ی کیفیت، طرح و همچنین قیمت مناسب محصولات "پیکسلستان" در این زمینه به ما اعتماد خواهید کرد.